Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać spersonalizowane reklamy. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak zgody lub wycofanie zgody może negatywnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje. Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies

Szczegóły znajdziesz w Regulaminie.

1. Jaka jest najmniejsza liczba meczów, jaką musi rozegrać 16...

Autor: kask190, 2014-04-15 16:23:40
Dodaj do:

1. Jaka jest najmniejsza liczba meczów, jaką musi rozegrać 16 tenisistów, aby wyłonić najlepszego i drugiego najlepszego zawodnika turnieju?
29
17
18
16


2. Która z poniższych metoda sortowania wykonuje w najgorszym przypadku mniej niż n2 porównań, gdzie n jest liczbą sortowanych elementów.
Sortowanie przez wybór
Sortowanie przez scalanie
Algorytm bąbelkowy.
Sortowanie szybkie


3. Jaka jest najmniejsza liczba porównań potrzebnych do uporządkowania 4 liczb?
6
3
4
5


4. Jaką wartość będzie miała zmienna s po wykonaniu następującego ciągu instrukcji:

int s = 0;

for (int i = 1; i < 10; i++) s = i - s;
s = 10
s = 15
s = 5
s = 0


5. Który z poniższych algorytmów nie jest algorytmem optymalnym, czyli nie jest możliwie najszybszym algorytmem dla problemu, który rozwiązuje?
Porządkowanie przez wybór.
Algorytm jednoczesnego znajdowania minimum i maksimum.
Przeszukiwanie zbioru uporządkowanego metodą połowienia.
Algorytm znajdowania najmniejszej liczby w ciągu liczb.


6. Jaką wartość będzie miała zmienna s po wykonaniu następującego ciągu instrukcji:

int s = 0;

int z = - 1;

for(int i = 1; i< 100; i++)

if (z > 0){ s = s + i; z = - z; }

else z = - z;
s będzie sumą liczb nieparzystych między 1 i 100
s = 0
s będzie sumą wszystkich liczb między 1 i 100
s będzie sumą liczb parzystych między 1 i 100


7. Ile pytań wystarczy zadać, by w grze w odgadywanie liczby odnaleźć liczbę ukrytą w przedziale [125, 182]?
5
8
6
12


8. Ile porównań należy wykonać, aby znaleźć największą liczbę wśród 100 uporządkowanych niemalejąco liczb?
0
1
99
100


9. Jak będzie wyglądał następujący ciag elementów po zastosowaniu do niego pierwszego kroku szybkiego algorytmu sortowania. Zakładamy, że pierwszy element tego ciagu służy do podziału tego ciagu na dwa podciagi:

6 5 7 9 2 4 10 1 8
2 5 1 4 6 9 10 7 8
2 5 7 9 6 4 10 1 8
1 2 4 5 6 7 8 9 10
1 2 4 5 6 9 7 10 8


10. Która z metod sortowania, do wykonywania obliczeń potrzebuje dodatkowej pamięci, o wielkości zbliżonej do długości porządkowanego ciagu, na przechowywanie wyników pośrednich ?
BubbleSort
QuickSort
SelectionSort
MergeSort

Rozwiązania (0)

Dodaj rozwiązanie
AEGEE - Logo
...