Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać spersonalizowane reklamy. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak zgody lub wycofanie zgody może negatywnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje. Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies

Szczegóły znajdziesz w Regulaminie.

1Jak kształtować kompetencje przyszłych przedsiębiorców -...

Autor: aniamania92, 2011-11-14 20:54:27
Dodaj do:
1Jak kształtować kompetencje przyszłych przedsiębiorców - biznesmenów? Istnieje obawa, że o ile nauczyciele akademiccy potrafią kształcić specjalistów – analityków (pracowników najemnych) dla potrzeb gospodarki, o tyle znacznie gorzej radzą sobie z przygotowywaniem menedżerów i – całkiem źle - z kształceniem przedsiębiorców, zdolnych do zarabiania dużych pieniędzy. Występuje tu bariera kompetencji samych nauczających.

2 Jak sprawić, aby bilans studiów: zyski – straty był bardziej korzystny dla ludzi zorientowanych na biznes i praktyczne zarządzanie? Jak osłabić negatywne aspekty studiowania?

3Jak przezwyciężać znany paradoks, że przy pomocy wczorajszej wiedzy uczymy dzisiaj jak rozwiązywać problemy jutra?

4Jak „odśmiecić” programy dydaktyczne – nie tylko na papierze, ale i realnie? Jak sprawić, by te programy nie były głównie niezamierzoną historią zarządzania bądź sentymentalnym „myśleniem życzeniowym” osób nauczających?

5Jak skuteczniej nauczyć studiujących uczenia się?

6Jak lepiej organizować i wykorzystywać praktyki studenckie i staże?

7Jak szerzej włączać do realizacji programów wybitnych przedsiębiorców i menedżerów (gościnne wykłady, konferencje i seminaria z ich udziałem, itd.)?

8Jak szerzej włączać studentów do badań naukowych związanych z praktyką zarządzania?

9Jak odejść od studenckich „4Z”: zakuć, zdać, zapić, zapomnieć?

Jestem w stanie zapłacic za rozwiązanie tych odpowiedzi. o kontakt proszę na emialu : [email protected]

Rozwiązania (0)

Dodaj rozwiązanie
AEGEE - Logo
...