Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać spersonalizowane reklamy. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak zgody lub wycofanie zgody może negatywnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje. Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies

Szczegóły znajdziesz w Regulaminie.

Zadanie: DYSTRYBUCJA Duński importer wina włoskiego ma...

Autor: ppaattii, 2014-03-17 20:48:18
Dodaj do:
Zadanie: DYSTRYBUCJA


Duński importer wina włoskiego ma możliwość importowania białego wina z Austrii. Wino austryjackie jest przeważnie półsłodkie lub słodkie, podczas gdy obecny asortyment win włoskich zawiera wino białe i czerwone, półwytrawne i wytrawne.

Ceny wina austriackiego będą układać sie na poziomie 25-30 koron w cenie detalicznej dla konsumentów, co oznacza, że cena będzie taka sama jak cena sprzedawanych w Danii win niemieckich, lecz trochę niższa niż cena win francuskich.

Analiza rynku pokazuje, że istnieje podstawa do importowania wina z Austrii. Wino włoskie było do tej pory sprzedawane przez sklepy wyspecjalizowane. Importer ma jednak wątpliwości, czy taka forma dystrybucji jest właściwa również w przypadku wina austriackiego.

1. Przygotuj uzasadnioną propozycję wyboru grupy docelowej wśród nabywców wina z Austrii.
2. Wymień rozmaite możliwości dystrybucji, pozostające do dyspozycji importera.
3. Przeprowadź ocene plusów i minusów poszczególnych możliwości dystrybucji.
4. Na podstawie odpowiedzi na pyt. 3 przedstaw propozycję wyboru kanału dystrybucji.
5. Opisz wzór zachowania konsumentów przy kupnie wina.

Rozwiązania (0)

Dodaj rozwiązanie
AEGEE - Logo
...