napisz notatkę pt. zwierzęta w śród nas
Rozwiązania (5)
Autor:
adzicha
6
dodano:
2011-03-13 19:34:54
Tu masz nawet ok .
http://kultbezp.ciop.pl/P_O_Z_I_O_M_2/pdfy/4-6_m1_L09.pdf
http://kultbezp.ciop.pl/P_O_Z_I_O_M_2/pdfy/4-6_m1_L09.pdf
Autor:
kkaluzna9
28
dodano:
2011-03-18 21:45:31
Doskonale zdajemy sobie sprawę z dobroczynnego i terapeutycznego oddziaływania
zwierząt na człowieka. Obecność zwierzęcia działa wychowawczo na młodego człowieka,
uczy odpowiedzialności a także daje mu poczucie bezpieczeństwa i zadowolenia.
Z drugiej strony należy w sytuacjach kontaktu ze zwierzętami zachować ostrożność
zwierząt na człowieka. Obecność zwierzęcia działa wychowawczo na młodego człowieka,
uczy odpowiedzialności a także daje mu poczucie bezpieczeństwa i zadowolenia.
Z drugiej strony należy w sytuacjach kontaktu ze zwierzętami zachować ostrożność
Autor:
kkaluzna9
28
dodano:
2011-03-18 21:47:07
Psy i koty, najczêoeciej te podwórkowe, maj¹ robaki i mog¹ je przenieoeæ na w³aoeciciela. Ludzie zara¿aj¹ siê dotykaj¹c rêkami
najpierw ziemi zanieczyszczonej resztkami psiego ka³u, a potem dotykaj¹c ust nie umytymi rêkami. Robaczyce
wywo³ane przez paso¿yty (parazyty) s¹ bardzo rozpowszechnione, ale jest ich coraz mniej, ustêpuj¹ w miarê poprawy
poziomu higieny. Objawy s¹ zró¿nicowane, np. wymioty, oelinotok, bóle brzucha, niespokojny
najpierw ziemi zanieczyszczonej resztkami psiego ka³u, a potem dotykaj¹c ust nie umytymi rêkami. Robaczyce
wywo³ane przez paso¿yty (parazyty) s¹ bardzo rozpowszechnione, ale jest ich coraz mniej, ustêpuj¹ w miarê poprawy
poziomu higieny. Objawy s¹ zró¿nicowane, np. wymioty, oelinotok, bóle brzucha, niespokojny
Autor:
kkaluzna9
28
dodano:
2011-03-18 21:47:36
Nie drażnij psów!
Nie zbliżaj się do obcych zwierząt!
Myj ręce po każdym kontakcie ze zwierzęciem!
Przestrzegaj zasady ograniczonego zaufania nawet do oswojonego zwierzęcia!
Nie zbliżaj się do obcych zwierząt!
Myj ręce po każdym kontakcie ze zwierzęciem!
Przestrzegaj zasady ograniczonego zaufania nawet do oswojonego zwierzęcia!
Autor:
kkaluzna9
28
dodano:
2011-03-18 21:48:43
Temat: „Zwierzęta wśród nas”
Doskonale zdajemy sobie sprawę z dobroczynnego i terapeutycznego oddziaływania
zwierząt na człowieka. Obecność zwierzęcia działa wychowawczo na młodego człowieka,
uczy odpowiedzialności a także daje mu poczucie bezpieczeństwa i zadowolenia.
Z drugiej strony należy w sytuacjach kontaktu ze zwierzętami zachować ostrożność.
Æwiczenie 1
Dlaczego mog¹ byæ groŸne?
.......................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................
69
MODUŁ I
Ćwiczenie 2
WYKREOELANKA
Odszukaj w diagramie nastêpuj¹ce s³owa: GO£¥B, KANAREK, KOMAR, KOS, KOT, KOZA,
KRÓLIK, LIS, OKOÑ, ORZE£, OSA, PAPUGA, PIES, RYOE, WIEWIÓRKA, ¯MIJA.
Pozosta³e litery czytane poziomo utworz¹ rozwi¹zanie.
Has³o:
.......................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................
Ćwiczenie 3
Wymyoel has³a na temat bezpiecznego zachowania w kontaktach ze zwierzêtami, a nastêpnie wykonaj
do nich ilustracje.
.......................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................
70
W ŚWIECIE ZAGROŻEŃ
P
I
E
S
£
W
Z
O
O
L
¯
I
K
S
K
O
M
E
O
A
O
R
I
W
M
R
T
Z
J
I
A
Z
C
E
A
Ó
R
Y
OE
£
O
R
W
Ê
H
E
W
K
P
A
P
U
G
A
I
T
A
Z
K
¥
G
A
J
G
A
K
O
K
O
Ñ
N
R
£
K
A
K
A
Ó
¥
O
L
O
R
L
B
S
I
Z
E
I
E
K
S
A
K
K
Doskonale zdajemy sobie sprawę z dobroczynnego i terapeutycznego oddziaływania
zwierząt na człowieka. Obecność zwierzęcia działa wychowawczo na młodego człowieka,
uczy odpowiedzialności a także daje mu poczucie bezpieczeństwa i zadowolenia.
Z drugiej strony należy w sytuacjach kontaktu ze zwierzętami zachować ostrożność.
Æwiczenie 1
Dlaczego mog¹ byæ groŸne?
.......................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................
69
MODUŁ I
Ćwiczenie 2
WYKREOELANKA
Odszukaj w diagramie nastêpuj¹ce s³owa: GO£¥B, KANAREK, KOMAR, KOS, KOT, KOZA,
KRÓLIK, LIS, OKOÑ, ORZE£, OSA, PAPUGA, PIES, RYOE, WIEWIÓRKA, ¯MIJA.
Pozosta³e litery czytane poziomo utworz¹ rozwi¹zanie.
Has³o:
.......................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................
Ćwiczenie 3
Wymyoel has³a na temat bezpiecznego zachowania w kontaktach ze zwierzêtami, a nastêpnie wykonaj
do nich ilustracje.
.......................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................
70
W ŚWIECIE ZAGROŻEŃ
P
I
E
S
£
W
Z
O
O
L
¯
I
K
S
K
O
M
E
O
A
O
R
I
W
M
R
T
Z
J
I
A
Z
C
E
A
Ó
R
Y
OE
£
O
R
W
Ê
H
E
W
K
P
A
P
U
G
A
I
T
A
Z
K
¥
G
A
J
G
A
K
O
K
O
Ñ
N
R
£
K
A
K
A
Ó
¥
O
L
O
R
L
B
S
I
Z
E
I
E
K
S
A
K
K
Dodaj rozwiązanie
Podobne zadania
- kto mi poda imię i nazwisko sławnych osób z Czech? np. muzyków, aktorów
- PRZYRODA.Uzupelnij zdania. Gdy cieple powietrze naplywa nad obszar, na...
- Wpływ słońca na rozwój życia na ziemi ?
- jestem na nk i nie wiem jak zmieni hasło ???
- Oblicz, jakie powiększenie mikroskopu uzyskuje się w każdym z poniższych...
- ile macie lat.?
- Czy zna ktoś jakąś fajną gre w której sie wykonuje questy po polsku najlepiej.
- Napisz pozytywne skutki i negatywne wycinania lasów. lepiej by było jak by...
- Prosze o pomoc potrzebuje tego na Jutro : 1.W jaki sposub Japonczycy...
- To zadanie z przyrody mam napisac streszczenie z filmu mam pyt czy możecie...
-
Biologia (541)
-
Fizyka (28)
-
Geografia (138)
-
Historia (730)
-
Informatyka (127)
-
Język Angielski (530)
-
Język Niemiecki (107)
-
Język Polski (3861)
-
Matematyka (2514)
-
Muzyka (132)
-
Pozostałe (618)
-
Religia (368)
-
Biologia (357)
-
Chemia (572)
-
Fizyka (849)
-
Geografia (439)
-
Historia (611)
-
Informatyka (113)
-
Język Angielski (763)
-
Język Niemiecki (537)
-
Język Polski (3132)
-
Matematyka (2498)
-
Muzyka (68)
-
PO (16)
-
Pozostałe (337)
-
Religia (267)
-
WOS (267)
-
Biologia (267)
-
Chemia (589)
-
Fizyka (931)
-
Geografia (252)
-
Historia (388)
-
Informatyka (195)
-
Język Angielski (753)
-
Język Niemiecki (440)
-
Język Polski (1819)
-
Matematyka (2603)
-
Muzyka (11)
-
PO (35)
-
Pozostałe (411)
-
Przedsiębiorczość (219)
-
Religia (67)
-
WOS (179)
-
Ekonomiczne (125)
-
Humanistyczne (102)
-
Informatyczne (83)
-
Matematyka (253)
-
Pozostałe (350)
-
Techniczne (132)