Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać spersonalizowane reklamy. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak zgody lub wycofanie zgody może negatywnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje. Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies

Szczegóły znajdziesz w Regulaminie.

NA ANGIELSKI PROSZĘ WAS ! Monika Kwapisz, Łódź , ul. Zielona 1...

Autor: adkaxd, 2014-09-21 21:30:57
Dodaj do:
NA ANGIELSKI PROSZĘ WAS !
Monika Kwapisz, Łódź , ul. Zielona 1 21.09.14
Reklamacja towaru
Chciałabym zareklamować u Państwa w sklepie telefon Samsung Galaxy S4, który kupiłam 15.09.14 za cenę 500zł.
Telefon po zakupie i korzystaniu przeze mnie przez 5 dni rozładował się . Ładując go bateria w ogóle się nie ładowała. Telefon był wyłączony i nie nadający się do ponownego włączenia. Próbowałam parę razy lecz bez efektu. Stało się tak od razu po rozładowaniu baterii i próby ładowania go.Ponieważ był on nie formatowany ,czekałam dobę na jego włączenie się. Telefon nie miał żadnego upadku z wysokości ani nie został oblany wodą . Bardzo proszę o wymianę baterii bądź wymianę telefonu w szybkim czasie ponieważ telefon jest mi potrzebny do pracy. Czekam na odpowiedź , proszę dzwonić pod numer 690848598
Pozdrawiam

Rozwiązania (1)

Autor: xxkosiarz
1
dodano: 2014-09-21 22:07:21
Monika Kwapisz, Łódź , ul. Zielona 1 21.09.14
Complaint.
Hi i want to recomplain Samsung Galaxy S4 which i bought 15.09.14 for 500 zł.
When i used the phone about five days he discharged. My attempts to load him have no sense. It started after discharged. I tryied a few times but it doesn't work's. I waited one day because he wasn't formatted. Phone have'nt fall or water meet. Please exchange my battery or phone in quick time because my phone is very important to my work. Wait for your answer, please call me 690848598.
Dodaj rozwiązanie
AEGEE - Logo
...