Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać spersonalizowane reklamy. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak zgody lub wycofanie zgody może negatywnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje. Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies

Szczegóły znajdziesz w Regulaminie.

eii. napiszcie mi streszczenie ale nie z neta , lektury bajki...

Autor: Andzzela, 2011-03-15 18:02:29
Dodaj do:
eii. napiszcie mi streszczenie ale nie z neta , lektury bajki robotów' yy, wybranej opowieści . naa dziś jeszcze , ploose xD .

Rozwiązania (2)

Autor: XxMartynaxX
4
dodano: 2011-03-15 19:01:10
Streszczenie

Król Kybery był rozmilowany w sztuce wojennej, a takze w cybernetyce. Polaczyl swoje zainteresowania i jego podziemne zbrojownie wypelnione byly cyberbronia; cyberarmatami, cyberkaemami, oraz strategiczna maszyna cyfrowa o niezwyklej wprost walecznosci. Oprocz tego, cale jego krolestwo slynelo z maszyn myslacych.
Przyroda rownierz byla udoskonalona cybernetycznie. W cybergajach lataly cyber muchy i cyberosy, wrzekach mozna bylo spotkac cyberraki. Poleander byl jednak bardzo nieszcesliwy, poniewz niemial z kim walczyc. Rozkazal swym inzynierom, by budowali sztucznych napastnikow, z ktorymi wiodl zwyciezkie bitwy. Ludnosc zamieszkujaca Kybere byla z tego powodu niezadowolona, przemarsze cyberwrogow i wojenne potyczki doprowadzily do zniszczen w okolicznych osadach. Wkrotce krolowi znudzily sie gry wojenne na wlasnej planecie. Marzyl o kosmicznych wojnach. Nalozyl na swych poddanych kosmiczne podatki, by zdobyc fundusze na realizacje nowej zachcianki. Inzynierowie zbudowali na ksiezycu wspaniala maszyne cyfrowa, zdolna do tworzenia wojska i broni.Pewnego razu krol chcial ja wyprobowac. Wyslal rozkaz telegraficznie-wokonac elektroskok. NIestety, znieksztalcono tresc depeszy groznym przeciwnikiem. Co wiecej, smok pozeral po kawalku ksiezyc i przerabial go na wlasne cialo. Poleander wpadl w panike. Udal sie po ratunek do starej maszyny cyfrowej, ktora byla w palacowych podziemiach. Blagal ja o pomoc. Madra maszyna uzyc podstepu w celu zniszczenia smoka. Nakazala mu, by wykonal trzy operacje matematyczne-dzielenie, pierwiastkowanie i odejmowanie na sobie samym. Z elektrosmoka zostalo zero. Krol byl uszcesliwiony. Wtedy maszyna zwrocila sie przeciw niemu. Postanowila przemienic sie w elektrosmoka, wypedzic krola i przejac wladze w krolestwie. Naszczescie byla juz stara. Pomieszla programy. Zamiast w elektrosmoka zamienila sie w elektrosmole. Krol przezyl bardzo to doswiadczenie i zmienil swoje postepowanie. Zrezygnowal z wojen, zjal sie cybernetyka cywilna.
Autor: kkaluzna9
28
dodano: 2011-03-18 21:52:31
1. O maszynie cyfrowej, co ze smokiem wałczyła.
Żył sobie pewien król - cybernetyk, który bardzo lubił sztukę wojenną, ale nie posiadał żadnych wrogów, z którymi mógłby walczyć. Rozkazał więc wybudować specjalne maszyny, z którymi jego poddani mogliby staczać zacięte boje. Mieszkańcy królestwa nie byli jednak szczęśliwi z tego powodu. Pewnego dnia na księżycu zjawił się realny wróg ? groźny smok, który stanowił wielkie niebezpieczeństwo dla królestwa. Wszystkie wyprawy nie odnosiły skutku, a potwór z dnia na dzień stawał się coraz silniejszy i groźniejszy. Wystraszony władca poprosił o pomoc starą maszynę parową. Najpierw musiał ją jednak
Podobna praca 55%

Bajki Robotów
przeprosić za wszystkie dawne zniewagi przyznać, że się mylił, wyraził nawet zgodę tytułować ją ?Wasza Ferromagnetyczność?. Maszyna wyzwała wtedy smoka na intelektualny pojedynek: kazała mu rozwiązać po kolei trzy matematyczne zadania: na początek stwór miał podzielić się sam przez siebie, później wyciągnąć z siebie pierwiastek, a na koniec odjąć się od siebie. W taki oto sposób sprytna maszyna pokonała smoka. Po zapanowaniu pokoju król na nowo zaczął lekceważyć maszynę. To ją tak rozzłościło, że postanowiła przejąć władzę w całym królestwie i zamienić się w elektrosmoka. Król bardzo się przestraszył i stłukł w niej wszystkie lampy. Z tego powodu maszyna nieprawidłowo się zaprogramowała i przemieniła się w elektrosmołę. Król wyciągnął jednak poprawne wnioski z tego zdarzenia i od tamtej pory interesował się wyłącznie cybernetyką cywilną.

2. Król Grobelek i mędrcy.
Pewien znudzony król, który sądził, że posiadł wszelką wiedzę, zapragnął się zdziwić. W tym celu wezwał do siebie trzech mędrców i rozkazał im opowiedzieć sobie jakąś niesamowitą historię. Jeżeli opowiadanie nie zadowoli władcy opowiadający miał zapłacić za to głową. Pierwszy mężczyzna mówił o rodzinie Opaków, pod nogami których rozstępuje się ziemia, a meteoryty biją w ich głowy. Następnie rozprawiał o ich kształcie, materii i niebycie. Ta historia nie zadowoliła jednak króla i posłał mędrca na ścięcie. Kolejny z nich mówił o Wieżowcach, ale również i to opowiadanie nie usatysfakcjonowało władcy i kolejny mędrzec musiał pożegnać się z życiem. Trzeci mężczyzna postanowił nic nie mówić, by nie dać królowi kolejnego pretekstu do zabawy w zabijanie pod pozorem mordowania głupców. Król bardzo się zdenerwował i staruszek w końcu opowiedział mu historię o tym, w jaki sposób królewski praprzodek stworzył świat. Nie był to jednak wynik geniuszu, ale czysty przypadek. Swoją opowieścią przypodobał się królowi, jednocześnie znieważając go. Król był bardzo zdziwiony, więc mędrzec otrzymał obiecaną nagrodę.
Dodaj rozwiązanie
AEGEE - Logo
...