Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać spersonalizowane reklamy. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak zgody lub wycofanie zgody może negatywnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje. Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies

Szczegóły znajdziesz w Regulaminie.

• wymienia kwasy znane z życia codziennego; • formułuje definicję...

Autor: [email protected], 2015-04-28 17:03:28
Dodaj do:
• wymienia kwasy znane z życia codziennego;
• formułuje definicję kwasu;
• wymienia pierwiastki wchodzące w skład poznanych na lekcjach kwasów;
• zapisuje wzory sumaryczne, strukturalne i podaje nazwy kwasów: HCl, H2SO4, HNO3 ;H2CO3 , H3PO4
• podaje definicję wskaźników;
• określa pojęcia: elektrolit i nieelektrolit;
• opisuje właściwości stężonych kwasów: siarkowego(VI), chlorowodorowego i azotowego(V) oraz sposób bezpiecznej pracy z nimi;
• opisuje wpływ kwaśnych opadów na środowisko;
• wymienia tlenki kwasowe, podaje ich wzory;
• Wie w jaki sposób powstają kwasy (reakcja tlenku kwasowego z wodą)
• definiuje pojęcia: jon, kation, anion;
• wie na czym polega proces dysocjacji jonowej
• określa pojęcie higroskopijności;

Rozwiązania (0)

Dodaj rozwiązanie
AEGEE - Logo
...