Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać spersonalizowane reklamy. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak zgody lub wycofanie zgody może negatywnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje. Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies

Szczegóły znajdziesz w Regulaminie.

Wybierz dwa obiekty hotelarskie o odmiennym charakterze -...

Autor: [email protected], 2017-02-05 13:48:16
Dodaj do:
Wybierz dwa obiekty hotelarskie o odmiennym charakterze - najlepiej obiekt hotelowy (hotel, motel, pensjonat) o kategorii trzygwiazdkowej lub wyższej oraz schronisko, kemping, tani ośrodek wypoczynkowy, katerę prywatną czy gospodarstwo agroturystyczne. Jeden z nich niech znajduje się w metropolii, a drugi w miejscu, gdzie chętnie się spędza wakacje. Ważne, żeby obiekty te były jak najmniej do siebie podobne. Wykonaj polecenia:
1. Określ jądro produktu, produkt rzeczywisty, warstwę produktu poszerzonego i potencjalnego.

2. Opisz markę obiektu.

3. W jaki sposób określony jest w ofercie poziom świadczonych usług? Czy obiekty mają oficjalną kategorię? Jak określają zakres swoich świadczeń? Które świadczenia są zawarte w cenie noclegu, a za które trzeba zapłacić dodatkowo? Czy informacje na ulotce lub w internecie uważasz za rzetelne i wyczerpujące?

4. Czy w ofercie są zawarte jakieś dodatkowe gwarancje jakości, poza tymi, które wynikają z obowiązującego prawa? Czy jakość dodatkowo potwierdzają inne instytucje? Czy istnieje możliwość zaznomienia się z opiniami konsumentów - czy tylko na stronie internetowej obiektu, czy także na niezależnych forach internetowych?

5. Jeśli byłeś gościem obiektu albo przynajmniej korzystałeś z restauracji, sauny, basenu, opisz proces usługowy, krok po kroku, każdą czynność, która była wykonywana w celu zaspokojenia Twoich potrzeb.

6. Opisz materialne środki świadczenia usług hotelarskich, przede wszystkim budynek, pokoje, przestrzeń wspólną dla wszystkich gości, lecz także bezpośrednie otoczenie obiektu i charakter okolicy. Oceń, czy większą wagę przywiązuje się do funkcjonalności, czy do piękna. Czy wystrój i wyposażenie są przeciętne, standardowe, czy też mają jakiś indywidualny, niepowtarzalny charakter? Czy wszystkie jednostki mieszkalne są do siebie zbliżone, czy też wyraźnie się różnią?

Rozwiązania (0)

Dodaj rozwiązanie
AEGEE - Logo
...