Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać spersonalizowane reklamy. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak zgody lub wycofanie zgody może negatywnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje. Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies

Szczegóły znajdziesz w Regulaminie.

PILNEEE!!! Prosze o szybką odp. W pracowni szkolnej...

Autor: Ta_Sama, 2012-04-16 23:47:17
Dodaj do:
PILNEEE!!! Prosze o szybką odp.

W pracowni szkolnej przeprowadzono doświadczenie, którego celem było wyznaczenie ciepła właściwego wody. W doświadczeniu wykorzystano czajnik elektryczny o znanej mocy, stoper, termometr i wodę. Aby uzyskać potwierdzenie otrzymanego wyniku powtórzono doświadczenie, zwiększając dwukrotnie ilość ogrzewanej wody. W obu doświadczeniach przyrost tmperatury(delta t) wody był jednakowy.
Czego może się spodziewać grupa wykonująca doświadczenie po zwiekszeniu ilości wody w czajniku?
1. Energia przekazana wodzie będzie taka sama jak poprzedniu. TAK/NIE
2. Czas ogrzewania wody bedzie ok. 2 razy dłuższy. TAK/NIE
3.Ciepło właściwe wody bedzie ok. 2 razy większe. TAK/NIE
4. Praca wykonana przez prąd elektryczny w grzełce czajnika będzie ok. 2 razy większa. TAK/NIE

Rozwiązania (0)

Dodaj rozwiązanie
AEGEE - Logo
...