Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać spersonalizowane reklamy. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak zgody lub wycofanie zgody może negatywnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje. Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies

Szczegóły znajdziesz w Regulaminie.

Napisz kartkę z pamiętnika wyjazd nad może

Autor: sylaba, 2014-11-18 19:36:41
Dodaj do:

Rozwiązania (3)

Autor: dorota19968
dodano: 2014-11-22 18:30:57

K oceany pamietniku Sopot,14 sierpnia
dziś dojechal ismy nad morze.po wielu godzinach jazdy jestem bardzo zmęczona ale i szczęśliwa . Na szczęście podróż w gronie najbliższych minela micz e Bardzo Dobrze I Przede Ws st k im była bardzo komfortowa
mama od razu zadzwoniła po moja ciocie żeby do nas dojechała.
niespełna godzinę później byliśmy u niej w domu .mam Nadzieje Ze Zaraz Ruszymy Się Opalać I Pływać W Ciepłym Morzu. W każdym razie muszę s ie przywitać z kuzynka bo n ie widziałam się z nią od czterech miesięcy. Zaraz po powrocie napisze ci co milefo mnie jesz cz e dziś spotkało. Do wieczora ! Mam nadzieje ze pomogłam pozdrawiam
Autor: gucio45
dodano: 2014-11-22 19:46:17
Jest 28 lipca. Właśnie minął pierwszy dzień nad morzem. Razem z rodziną postanowiłam wyjechać na wakacyjny odpoczynek, aby oderwać się od codziennych zajęć, obowiązków i kłopotów.

Rano obudziły mnie gorące promienie słoneczne, padające na moją twarz. Po obfitym śniadaniu wyjechaliśmy na małą wycieczkę. Zobaczyliśmy Aleję Gwiazd i Muzeum Figur Woskowych w Międzyzdrojach oraz latarnię w Świnoujściu. Kiedy wróciliśmy do naszego mieszkania, pełni zadowolenia, zabraliśmy kostiumy i szybko pobiegliśmy na plażę. Woda była cieplutka, jak piasek. Niebo było bezchmurne, a na nim świeciło upalne słońce. Kąpaliśmy się aż do zachodu słońca, kiedy już z plaży widać było palące się lampy w mieście. Po powrocie ubraliśmy się elegancko i wybraliśmy się do wyśmienitej restauracji, w której po raz pierwszy skosztowaliśmy soczyste owoce morza.

Tym właśnie posiłkiem zakończył się ten dzień. Był to pierwszy, a tak udany. Mam nadzieję, że jutrzejszy będzie podobny, albo jeszcze lepszy. Ale na razie – dobranoc!