Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać spersonalizowane reklamy. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak zgody lub wycofanie zgody może negatywnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje. Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies

Szczegóły znajdziesz w Regulaminie.

I spent last holiday in the Tatra Mountains . I went there with my...

Autor: nati5467, 2014-03-28 19:00:35
Dodaj do:
I spent last holiday in the Tatra Mountains . I went there with my husband and son Matthew I arrived to Zakopane by car. We stayed in the guest house, which was very close to the center of Zakopane . During your stay in the mountains most of the time we filled journey. We got up early in the morning and after breakfast we set off in the mountains. From the mountains came back usually late - typically around 19 hours. Then we pretended to have dinner . During the first day of the trip there we didn’t walk in the mountains. On the second day ( Tuesday ) we went on Kościelec , which is situated at an altitude of 2,155 m above sea level m On Wednesday we visited the Valley Kościeliska . On the fourth day we went on a trip to Tatralandia . It is a water park located in Slovakia. Over the five-hour stay rode on slides, bathed in pools and tanned . On Friday we went to the cracks . It is a peak situated at an altitude of 2,503 m above sea level m. Road was quite long , tiring and a little bit dangerous , but it was a great reward satisfaction. The view was fantastic and I did a lot of pictures . On Saturday morning we left the mountain and went home.

Ostatnie wakacje spędziłem w Tatrach . Pojechałem tam z moim mężem i synem Matthew I. Zakopanego przybył samochodem . Zatrzymaliśmy się w pensjonacie , który był bardzo blisko do centrum Zakopanego . Podczas pobytu w górach większość czasu mamy wypełnione podróż. Wstawanie wcześnie rano i po śniadaniu ruszyliśmy w góry . Z gór wrócił zwykle późno - zwykle około 19 godzin, a następnie udawaliśmy się na kolację . W pierwszym dniu z powodu zmęczenia podróżą nie zdecydował się przejść zaledwie na Krupówkach . Na drugi dzień (wtorek ) udaliśmy się na Kościelec , który znajduje się na wysokości 2155 m npm m. W środę odwiedziliśmy doliny Kościeliskiej . Na czwarty dzień wybraliśmy się na wycieczkę do Tatralandii . To jestpark wodny znajduje się na Słowacji . Podczaspobytu pięć godzin jechali na ślizgawkach , skąpane w basenach i opalony . W piątek pojechaliśmy do pęknięć. To jestszczyt znajduje się na wysokości 2503 m npm m drogi był dość długi , męczący itrochę niebezpieczne , ale to byłowielka satysfakcja nagroda. Widok był świetny i tak zrobiłdużo zdjęć . W sobotę rano wyszliśmy na górę i poszedł do domu .