Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać spersonalizowane reklamy. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak zgody lub wycofanie zgody może negatywnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje. Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies

Szczegóły znajdziesz w Regulaminie.

Analiza uwzględniająca przyszłych klientów to...

Autor: gregory_23, 2013-03-03 13:08:55
Dodaj do:
Analiza uwzględniająca przyszłych klientów to analiza:
a. LTV
b. RFM
c. SOQ
d. LTM

Model PCV:
a. wykorzystuje całkowity udział klienta w tworzeniu zysku firmy w przyszłości
b. uwzględnia zyski przyszłych klientów
c. wykorzystywany jest do ustalania lojalności klienta
d. uwzględnia datę ostatniego zakupu

Kiedy nie jest uzasadnione inwestowanie w CRM:
a. jest małe nasycenie rynku w przedsiębiorstwa konkurencyjne
b. gdy przedsiębiorstwo jest monopolistą
c. gdy przedsiębiorstwo posiada niewielką liczbę klientów
d. konsumenci mają niewielką wiedzę o rynku

Rozwiązania (0)

Dodaj rozwiązanie
AEGEE - Logo
...