Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać spersonalizowane reklamy. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak zgody lub wycofanie zgody może negatywnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje. Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies

Szczegóły znajdziesz w Regulaminie.

1. Przy ladzie recepcyjnej gość kłuci się z gościem. Jak...

Autor: raduss, 2013-03-17 20:36:12
Dodaj do:
1. Przy ladzie recepcyjnej gość kłuci się z gościem. Jak rozładujesz tę sytuację ?

2. Gość twierdzi, że nie oddałeś paszportu, który zatrzymała recepcja do zameldowania.Ty ten paszport napewno wydałeś.Co zrobisz w takiej sytuacji?

3. W godzinach nocnych zgłasza się do recepcji gość, informując że osoby wynajmujące pokój obok głośno i hałaśliwie się zachowują. Jest zdenerwowany i oczekuje interwencji ze strony recepcjonisty. W jaki sposób należy rozwiązać problem?

4. Podczas meldowania gość jest uszczypliwy, robi niestosowne uwagi. Bardzo się irytujesz, popełniasz błędy. Jak zachowasz się w tej sytuacji ?.

Rozwiązania (0)

Dodaj rozwiązanie
AEGEE - Logo
...